  • Data: 2010-02-18 11:38:05
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > LOL - widzę, że nie tylko fachowość z Ciebie wychodzi, ale i wysoka
    > kultura (w tym osobista) :)

    niestety do ludzi prostych i ograniczonych nie stosuje kultury
    osobistej, żeby liczyć na kulturalne zachowanie z mojej strony należy
    samemu zachowywać się kulturalnie, a buraczenie które tutaj uprawiasz
    nic z kulturą wspólnego nie ma.

    > LOL - w swym zacietrzewieniu i "fachowości" zapomniałeś o pewnym
    > drobiazgu, że takie rzeczy od dawna robi się na linii na cały okres
    > życia samochodu. Jeżeli coś trzeba uzupełniać, to raczej tylko po
    > generalnych naprawach blacharskich, a nie po wymianie dwumasy :)

    chłopie czy tu wierzysz we wszystko co w instrukcji masz napisane? wiesz
    jakie są nasze drogi? Zastanów się proszę co piszesz bo robisz z siebie
    błazna.

    --
    krzysiek82