  • Data: 2010-02-18 11:27:31
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:
    (...)
    > wolę coś zrobić samemu niż zlecać polaczkowi,

    Nic nowego - znam kilku takich, co to wolą zrobić samemu ze sknerstwa
    i z przekonania, ze się na tym znają lepiej od innych - w tym
    warsztatów, gdzie się robi fachowo i szybko.

    > zastanów się prostaku co
    > piszesz bo po prostu krew mnie zalewa jak czytam twoje kretyńskie
    > wypowiedzi.

    LOL - widzę, że nie tylko fachowość z Ciebie wychodzi, ale i wysoka
    kultura (w tym osobista) :)

    > nie będę jeździł do naszych zachodnich sąsiadów specjalnie żeby tak
    > duperelę naprawić,

    Z termostatem? Wolne żarty :) Lepiej weź tego Saaba na lawecie do
    Niemiec - nich Ci go zrobią fachowo i dobrze. W Polsce nawet części
    są lewe, jeszcze coś nie będzie pasowało.

    > poza tym dla mnie to relaks i odskocznia od codziennych obowiązków.

    Tak, tak - tak to tłumacz sobie i innym :)

    > zabezpiecza się każde auto,ale tobie polaczkowi ciężko to zrozumieć, bo
    > lepiej jeździć tak długo aż się zajedzie a potem pchnąć dalej i niech
    > się ktoś męczy.

    LOL - w swym zacietrzewieniu i "fachowości" zapomniałeś o pewnym
    drobiazgu, że takie rzeczy od dawna robi się na linii na cały okres
    życia samochodu. Jeżeli coś trzeba uzupełniać, to raczej tylko po
    generalnych naprawach blacharskich, a nie po wymianie dwumasy :)