  • Data: 2010-02-18 11:34:35
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:

    > zabezpiecza się każde auto,ale tobie polaczkowi ciężko to zrozumieć, bo
    > lepiej jeździć tak długo aż się zajedzie a potem pchnąć dalej i niech
    > się ktoś męczy.

    Wiesz czasy PF156/126 i Polonezów już dawno mineły.
    Od początku lat 90tych nie spotkałem się z żadnym "zachodnim" samochodem
    który wymagałby operacji o której piszesz.

    Samochody są cynkowane, albo jeszcze lepsze jest zabezpieczanie
    elektrforetyczne, tylko nie wiem kto to robi(czytaj jakie firmy stosują
    elektrforezę).

    Pozdrawiam !!