  • Data: 2010-02-18 12:06:57
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:
    (...)
    > niestety do ludzi prostych i ograniczonych nie stosuje kultury
    > osobistej, żeby liczyć na kulturalne zachowanie z mojej strony należy
    > samemu zachowywać się kulturalnie, a buraczenie które tutaj uprawiasz
    > nic z kulturą wspólnego nie ma.

    LOL - brniesz, ale to nic nowego i jak widzę tylko potwierdza opinie
    wielu osób :) Jeżeli taka forma Ci pasuje, to na zdrowie :)

    > chłopie czy tu wierzysz we wszystko co w instrukcji masz napisane? wiesz
    > jakie są nasze drogi?

    Widzisz, tu nie chodzi o wiarę tylko o rzeczywistość i znajomość tematu.
    To zabezpieczanie profili to też Ci się wzięło od stanu dróg w Polsce?

    > Zastanów się proszę co piszesz bo robisz z siebie
    > błazna.

    Tę rolę pozostawię Tobie - nie dziękuj :)