  • Data: 2010-02-18 10:54:13
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > LOL - trafiony, zatopiony. "Fachowa" własnoręczna naprawa ze sknerstwa,

    wolę coś zrobić samemu niż zlecać polaczkowi, zastanów się prostaku co
    piszesz bo po prostu krew mnie zalewa jak czytam twoje kretyńskie
    wypowiedzi.

    > a później poszukiwanie przyczyn ubytków. Trzeba było całość wymienić
    > w dobrym warsztacie

    nie będę jeździł do naszych zachodnich sąsiadów specjalnie żeby tak
    duperelę naprawić, poza tym dla mnie to relaks i odskocznia od
    codziennych obowiązków.

    > ROTFL - zazdrość, w szczególności z niejeżdżącego samochodu? Ciekawe co
    > to za złom, skoro poza rozwalonym sprzęgłem jeszcze trzeba zabezpieczać
    > podłogę i profile. To pewnie jakaś specjalna wersja :) Znakomicie mi
    > humor poprawiasz :)

    zabezpiecza się każde auto,ale tobie polaczkowi ciężko to zrozumieć, bo
    lepiej jeździć tak długo aż się zajedzie a potem pchnąć dalej i niech
    się ktoś męczy.

    --
    krzysiek82