  • Data: 2011-11-03 15:32:33
    Temat: Re: Ladowanie akumulatora - co jest grane?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-01 11:09, Karol Y pisze:

    > Trele morele, od 4 lat do swojego "obsługowego" co zajrzę to poziom taki sam, a
    50tys na nim przejechałem. Patrząc z tej strony, to mnie to obojętne, bo każdy jest
    bezobsługowy.

    Wsadź lepszy, wapniowy, Centra Futura na ten przykład, a wkrótce zobaczysz
    dlaczego nie uznają gwarancji :) Albo zanim, to poczytaj instrukcję do takiego.

    A 14.7V to może i nie zaszkodzi skoro jeździsz zaledwie 12.5kkm/rok, czyli:
    albo nie za często, albo niezbyt wielkie dystanse, albo dużo w korkach...
    Bo aku szkodzi gazowanie, a gazuje tyko wtedy gdy się już naładuje na full
    i prad idzie w elektrolizę, a w tym trybie użytkowania, to nieprędko :)