eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLadowanie akumulatora - co jest grane? › Re: Ladowanie akumulatora - co jest grane?
  • Data: 2011-11-03 16:06:23
    Temat: Re: Ladowanie akumulatora - co jest grane?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-10-31 18:12, Maciek pisze:
    > Dnia Sun, 30 Oct 2011 01:27:00 +0200, Maciek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > No. W sobote akumulator zostal podladowany do 12,5 V. W niedziele
    > wymienilem wylacznik zasilania i zrobilem 2x20 km (4 razy uruchamialem
    > silnik). Dzisiaj wieczorem akumulator mial 12,9 V. Zmierzylem tez napiecie
    > na klemach przy silniku pracujacym na ok. 1000 obr./min (wolno obroty to u
    > mnie 600 obr./min) i bylo rowne 14 V. Czyli alternator wyglada na jeszcze
    > dobry...

    A na 600 było mniej niż 13,8V bez obciążenia? A ze światłami mijania czy
    jeszcze gorzej, grzaniem szyb, mocno spada?
    Bo często alternator nie pada tak całkiem, a tylko któraś dioda się upali,
    i wydajność my spada. Niby trzyma napięcie, ale już nie pod obciążeniem,
    zwłaszcza przy niższych obrotach.
    Ze światłami powinno dawać radę nawet na wolnych obrotach, ze światłami plus
    grzanie szyby niewiele wyżej, powiedzmy 1000-1200 i też ma być >= 13.8V

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: