-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer02.iad.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
References: <518ecd46$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<518ed427$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<kmmpsc$385$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
<518f55e6$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
<kmnlqc$1im$1@mx1.internetia.pl>
<518f5b80$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<kmo0l4$4kb$1@mx1.internetia.pl>
<518fe019$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
<14yw2wyjudabs$.1lsv7zkme4ena$.dlg@40tude.net>
<kmou8u$2nn$2@mx1.internetia.pl> <kmp33s$itk$1@mx1.internetia.pl>
<kmpos3$nah$1@mx1.internetia.pl> <kmpus6$a7q$1@mx1.internetia.pl>
<kmtmf4$fvf$1@mx1.internetia.pl> <kmtp9c$p50$1@mx1.internetia.pl>
<kmtpkn$q00$2@mx1.internetia.pl>
<51926b56$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<kmu4i1$tui$1@mx1.internetia.pl>
<3...@p...pl.invalid>
<kmu6mg$591$1@mx1.internetia.pl>
<5192a996$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<kmuae9$hkt$1@mx1.internetia.pl>
<5192aeed$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
<kmubp1$lqr$1@mx1.internetia.pl>
<5192b1e7$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<kmuce8$nv5$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: LPG jednak niebezpieczne
Date: Wed, 15 May 2013 00:08:02 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 48
Message-ID: <5192b5aa$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.223.152
X-Trace: 1368569258 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1210 83.22.223.152:3551
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3846
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492115 pl.pregierz:2070116
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości
news:kmuce8$nv5$1@mx1.internetia.pl...
>>> O.. to jednak byle iskra wystarczy?
>> Tak, bo temperatura panująca w kolektorze dolotowym jest wysoka.
>> Im wyższa temperatura mieszaniny powietrza z gazem tym mniejsza
>> energia
>> iskry wystarczy do zapłonu tej mieszanki.
>
> Jak wysoka?
Tak wysoka, że wystarczająca.
A jeżeli chcesz się dowiedzieć jaka to uruchom silnik, poczekaj, aż się
zagrzeje i przyłóż rękę do kolektora dolotowego. Wtedy sam będziesz
wiedział :)
Wybacz, ale zadajesz tak durne pytania, że nawet nie chce się Tobie
odpowiadać.
>> Ponadto weź pod uwagę, że takie dotonacje to rzadkość.
>> Jeżdzę samochodami z LPG od kilkunastu lat. W moim przypadku
>> zaobserowałem może ze 2 razy taką sytuację.
>
> Tak, w instalacjach z mikserem gdzie LPG podawane jest przed
> kolektorem, detonacje to niezwykła "rzadkość". Od kilkunastu lat to ty
> chyba stąpasz po tej ziemi a nie jeździsz samochodami.
Miałeś choć jeden samochód z LPG?
Myślę, że nie.
>>> Czyli co, kolektor dolotowy chłodzony przepływającym powietrzem
>>> osiąga
>>> 450stC powodując zapłon mieszanki LPG/powietrze czy wystarcza byle
>>> iskra? Nieźle się miotasz.
>> Spróbuj zrozumieć moją wypowiedź wyżej.
>
> Jak wysoka jest temperatura przepływającego powietrza przez kolektor
> ssący?
Co ma piernik do wiatraka?
Tu nie chodzi o temperaturę powietrza, ale temperaturę gazu, który się
gromadzi w odcinku kolektora przed cylindrem podczas cykli: sprężania,
parcy i wydechu. Podczas tych cykli gaz jest cały czas podawany z dyszy
i mieszany jest z powietrzem, które wedruje do innego cylindra. Tu też
gaz wraz z powietrzem osiągają temperaturę do jakiej jest nagrzany
kolektor oraz zawory. Dopiero podczas cyklu ssania otwiera się zawór
ssący i dopiero wtedy następuje przepływ dużego strumienia zimnego
powietrza do danego cylindra.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.05.13 00:14 DoQ
- 15.05.13 01:42 RoMan Mandziejewicz
- 15.05.13 06:50 DoQ
- 15.05.13 06:57 DoQ
- 15.05.13 07:52 Baczek
- 15.05.13 09:11 RoMan Mandziejewicz
- 15.05.13 09:15 RoMan Mandziejewicz
- 15.05.13 09:48 Roman Stachowiak
- 15.05.13 10:13 RadoslawF
- 15.05.13 10:18 RadoslawF
- 15.05.13 10:20 RadoslawF
- 15.05.13 14:23 uzytkownik
- 15.05.13 14:41 Michoo
- 15.05.13 14:45 Michoo
- 15.05.13 17:05 uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=