eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG jednak niebezpieczneRe: LPG jednak niebezpieczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer02.iad.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    References: <518ecd46$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <518ed427$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmmpsc$385$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <518f55e6$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmnlqc$1im$1@mx1.internetia.pl>
    <518f5b80$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmo0l4$4kb$1@mx1.internetia.pl>
    <518fe019$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <14yw2wyjudabs$.1lsv7zkme4ena$.dlg@40tude.net>
    <kmou8u$2nn$2@mx1.internetia.pl> <kmp33s$itk$1@mx1.internetia.pl>
    <kmpos3$nah$1@mx1.internetia.pl> <kmpus6$a7q$1@mx1.internetia.pl>
    <kmtmf4$fvf$1@mx1.internetia.pl> <kmtp9c$p50$1@mx1.internetia.pl>
    <kmtpkn$q00$2@mx1.internetia.pl>
    <51926b56$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmu4i1$tui$1@mx1.internetia.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <kmu6mg$591$1@mx1.internetia.pl>
    <5192a996$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmuae9$hkt$1@mx1.internetia.pl>
    <5192aeed$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmubp1$lqr$1@mx1.internetia.pl>
    <5192b1e7$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmuce8$nv5$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Date: Wed, 15 May 2013 00:08:02 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 48
    Message-ID: <5192b5aa$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.223.152
    X-Trace: 1368569258 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1210 83.22.223.152:3551
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492115 pl.pregierz:2070116
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:kmuce8$nv5$1@mx1.internetia.pl...

    >>> O.. to jednak byle iskra wystarczy?
    >> Tak, bo temperatura panująca w kolektorze dolotowym jest wysoka.
    >> Im wyższa temperatura mieszaniny powietrza z gazem tym mniejsza
    >> energia
    >> iskry wystarczy do zapłonu tej mieszanki.
    >
    > Jak wysoka?

    Tak wysoka, że wystarczająca.
    A jeżeli chcesz się dowiedzieć jaka to uruchom silnik, poczekaj, aż się
    zagrzeje i przyłóż rękę do kolektora dolotowego. Wtedy sam będziesz
    wiedział :)
    Wybacz, ale zadajesz tak durne pytania, że nawet nie chce się Tobie
    odpowiadać.

    >> Ponadto weź pod uwagę, że takie dotonacje to rzadkość.
    >> Jeżdzę samochodami z LPG od kilkunastu lat. W moim przypadku
    >> zaobserowałem może ze 2 razy taką sytuację.
    >
    > Tak, w instalacjach z mikserem gdzie LPG podawane jest przed
    > kolektorem, detonacje to niezwykła "rzadkość". Od kilkunastu lat to ty
    > chyba stąpasz po tej ziemi a nie jeździsz samochodami.

    Miałeś choć jeden samochód z LPG?
    Myślę, że nie.

    >>> Czyli co, kolektor dolotowy chłodzony przepływającym powietrzem
    >>> osiąga
    >>> 450stC powodując zapłon mieszanki LPG/powietrze czy wystarcza byle
    >>> iskra? Nieźle się miotasz.
    >> Spróbuj zrozumieć moją wypowiedź wyżej.
    >
    > Jak wysoka jest temperatura przepływającego powietrza przez kolektor
    > ssący?

    Co ma piernik do wiatraka?
    Tu nie chodzi o temperaturę powietrza, ale temperaturę gazu, który się
    gromadzi w odcinku kolektora przed cylindrem podczas cykli: sprężania,
    parcy i wydechu. Podczas tych cykli gaz jest cały czas podawany z dyszy
    i mieszany jest z powietrzem, które wedruje do innego cylindra. Tu też
    gaz wraz z powietrzem osiągają temperaturę do jakiej jest nagrzany
    kolektor oraz zawory. Dopiero podczas cyklu ssania otwiera się zawór
    ssący i dopiero wtedy następuje przepływ dużego strumienia zimnego
    powietrza do danego cylindra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: