  • Data: 2013-05-15 00:14:12
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-15 00:08, uzytkownik pisze:
    > Tak wysoka, że wystarczająca.
    > A jeżeli chcesz się dowiedzieć jaka to uruchom silnik, poczekaj, aż się
    > zagrzeje i przyłóż rękę do kolektora dolotowego. Wtedy sam będziesz
    > wiedział :)

    Temperatura kolektora ssącego zbliży się choć w połowie do tych 450stC?
    I po cholerę znać mi temperaturę kolektora? Liczy się temperatura
    powietrza przez niego przepływającego.

    > Wybacz, ale zadajesz tak durne pytania, że nawet nie chce się Tobie
    > odpowiadać.

    No nie wierzę, taki fachura, spec od LPG i diagnosta a nie zna typowych
    odczytów z podstawowych czujników?

    > Miałeś choć jeden samochód z LPG?
    > Myślę, że nie.

    Myślenie nie jest twoją najmocniejszą stroną.