  • 1. Data: 2013-05-12 00:59:18
    Temat: LPG jednak niebezpieczne
    Od: tá´Ź

    http://www.youtube.com/watch?v=4M5SDFJercc

    Niezła z tego LPG podpałka!

    A ciekawe co będzie, jak te zawory nie zadziałają lub zbiornik zostanie
    zmiażdżony w wypadku.

    Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-05-12 01:05:55
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 00:59:18 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
> [...]
    >
    > zmiażdżony w wypadku.
    >

    > Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku.

    Obowiązku wożenia nie ma. Masz jakiś problem i chciałbyś o tym porozmawiać?

  • 3. Data: 2013-05-12 01:18:49
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Obowiązku wożenia nie ma.

    I co w związku z tym? Chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-05-12 01:19:29
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-05-12 00:59, t? pisze:
> [...]
    > zmiażdżony w wypadku.
    >
    > Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku.

    I teraz grupowicze mają Ci tłumaczyć jak krowie na rowie,
    że z tego testu wynika, że zbiornik z benzyną gorszy,
    bo wymiótł kabinę pasażera wcześniej, a dopalka ze zbiornika
    gazu szła wtedy, gdy pasażerowie byli poza autem lub od dawna martwi?
    Eee...

    Słaby trollpotencjał, ni to samolot, ni balon na cieple
    powietrze, _nie poleci_.

    pzdr
    bartekltg

  • 5. Data: 2013-05-12 01:28:39
    Od: tá´Ź

    bartekltg wrote:

> [...]
    > testu wynika, że zbiornik z benzyną gorszy, bo wymiótł kabinę pasażera
    > wcześniej, a dopalka ze zbiornika gazu szła wtedy, gdy pasażerowie byli

    Czy zmiótł to nie wiadomo, a gaz podsycał ogień przez wiele minut nawet
    przy całkowicie sprawnym układzie. A co by było, gdyby te zawory nie
    zadziałały albo zbiornik został rozszczelniony w trakcie wypadku?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-05-12 02:26:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 01:28:39 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

> [...]
    >
    > przy całkowicie sprawnym układzie. A co by było, gdyby te zawory nie
    >
    > zadziałały albo zbiornik został rozszczelniony w trakcie wypadku?

    Jakie to ma znaczenie że Ty nie masz jak inni mają. Zabronisz komuś?

  • 7. Data: 2013-05-12 02:28:54
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 01:18:49 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > I co w związku z tym? Chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Cienki jesteś jak sprane gacie. Nic więcej nie byłeś w stanie wymyślić? Znaczy się
    posiadasz lotność płyty chodnikowej.

  • 8. Data: 2013-05-12 03:05:17
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    W dniu 2013-05-12 01:28, t? pisze:

    > Czy zmiótł to nie wiadomo, a gaz podsycał ogień przez wiele minut nawet
    > przy całkowicie sprawnym układzie. A co by było, gdyby te zawory nie
    > zadziałały albo zbiornik został rozszczelniony w trakcie wypadku?

    A co by było, gdyby przy 140 km/h urwał ci się drążek kierownicy? Albo
    zablokował dyferencjał powodując niekontrolowany poślizg. Awarie się
    zdarzają i nie są żadną podstawą do argumentów a co by gdyby.

  • 9. Data: 2013-05-12 10:42:17
    Od: tá´Ź

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > A co by było, gdyby przy 140 km/h urwał ci się drążek kierownicy? Albo
    > zablokował dyferencjał powodując niekontrolowany poślizg.

    Na pewno auto by nie wybuchło.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-05-12 10:52:37