eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG jednak niebezpieczneRe: LPG jednak niebezpieczne
  • Data: 2013-05-15 00:08:02
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:kmuce8$nv5$1@mx1.internetia.pl...

    >>> O.. to jednak byle iskra wystarczy?
    >> Tak, bo temperatura panująca w kolektorze dolotowym jest wysoka.
    >> Im wyższa temperatura mieszaniny powietrza z gazem tym mniejsza
    >> energia
    >> iskry wystarczy do zapłonu tej mieszanki.
    >
    > Jak wysoka?

    Tak wysoka, że wystarczająca.
    A jeżeli chcesz się dowiedzieć jaka to uruchom silnik, poczekaj, aż się
    zagrzeje i przyłóż rękę do kolektora dolotowego. Wtedy sam będziesz
    wiedział :)
    Wybacz, ale zadajesz tak durne pytania, że nawet nie chce się Tobie
    odpowiadać.

    >> Ponadto weź pod uwagę, że takie dotonacje to rzadkość.
    >> Jeżdzę samochodami z LPG od kilkunastu lat. W moim przypadku
    >> zaobserowałem może ze 2 razy taką sytuację.
    >
    > Tak, w instalacjach z mikserem gdzie LPG podawane jest przed
    > kolektorem, detonacje to niezwykła "rzadkość". Od kilkunastu lat to ty
    > chyba stąpasz po tej ziemi a nie jeździsz samochodami.

    Miałeś choć jeden samochód z LPG?
    Myślę, że nie.

    >>> Czyli co, kolektor dolotowy chłodzony przepływającym powietrzem
    >>> osiąga
    >>> 450stC powodując zapłon mieszanki LPG/powietrze czy wystarcza byle
    >>> iskra? Nieźle się miotasz.
    >> Spróbuj zrozumieć moją wypowiedź wyżej.
    >
    > Jak wysoka jest temperatura przepływającego powietrza przez kolektor
    > ssący?

    Co ma piernik do wiatraka?
    Tu nie chodzi o temperaturę powietrza, ale temperaturę gazu, który się
    gromadzi w odcinku kolektora przed cylindrem podczas cykli: sprężania,
    parcy i wydechu. Podczas tych cykli gaz jest cały czas podawany z dyszy
    i mieszany jest z powietrzem, które wedruje do innego cylindra. Tu też
    gaz wraz z powietrzem osiągają temperaturę do jakiej jest nagrzany
    kolektor oraz zawory. Dopiero podczas cyklu ssania otwiera się zawór
    ssący i dopiero wtedy następuje przepływ dużego strumienia zimnego
    powietrza do danego cylindra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: