  • Data: 2013-05-15 14:23:10
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:kmudh3$rij$1@mx1.internetia.pl...

    > Temperatura kolektora ssącego zbliży się choć w połowie do tych
    > 450stC?
    > I po cholerę znać mi temperaturę kolektora? Liczy się temperatura
    > powietrza przez niego przepływającego.

    Robisz błędne założenia, że ten gaz w kolektorzy wybucha tylko i
    wyłącznie podczas przepływu zasysanego przez cylinder powietrza.
    Powietrze w odcinku kolektora przepływa przez niecałe 1/4 cyklu silnika

    > No nie wierzę, taki fachura, spec od LPG i diagnosta a nie zna
    > typowych odczytów z podstawowych czujników?

    No nie wierzę, taki fachura, spec od LPG i diagnosta a nie wie, że
    temperaturę powietrza mierzy się przed kolektorem.

    > Myślenie nie jest twoją najmocniejszą stroną.

    Ty natomiast masz problemy ze zrozumieniem pytania, bo ww odpowiedź nie
    jest odpowiedzią na moje pytanie "Miałeś choć jeden samochód z LPG?".