eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG inaczej...Re: LPG inaczej...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG inaczej...
    Date: Thu, 04 Aug 2011 22:32:07 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <j1evk8$bu7$1@news.onet.pl>
    References: <j19ilo$puu$1@news.onet.pl> <j19ktk$23c$1@news.onet.pl>
    <j19lq4$fm6$1@news.net.icm.edu.pl> <j19m47$626$2@news.onet.pl>
    <j19nf6$js0$1@news.net.icm.edu.pl> <j19np7$a5c$1@news.onet.pl>
    <j19qal$bdk$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <j1aua0$mee$1@news.onet.pl>
    <j1eufk$k3o$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: gyk254.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312489928 12231 80.52.242.254 (4 Aug 2011 20:32:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Aug 2011 20:32:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j1eufk$k3o$1@news.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389874
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-04 22:12, pm pisze:
    >>>> W takim razie po co zrobiono wtrysk wielopunktowy a później
    > bezpośredni?
    > wielopunktowy to nie wiem - może mniejsza bezwładność systemu?
    > może jak są krótkie kanały dolotowe to jeden cylinder nie odsysa
    > drugiemu mieszanki?
    >
    > a bezpośredni żeby robić w cylindrze strefy z bogatszą i uboższą mieszanką
    > co niby zadowala ekologów a czasem tez kierowców.
    >
    >>>> Każdy cylinder dostanie dokładnie odmierzoną dawkę paliwa (taką samą)
    >>>> a nie taką jaką udało mu się zassać przez długie kanały kolektora.
    >
    > skoro w zassanie mieszanki do cylindra jest w kategorii "udasie
    > nieudasie" to może i powietrza niewiadomo ile zassie ten cylinder? ;-))
    >
    >> No właśnie mam fioła i może znajdę chwilę czasu ;)
    >> Ja kiedyś zrealizuję pomysł podzielę się wrażeniami.
    >> W sumie koszt takiej instalacji będzie niewiele większy niż tzw 2
    >> generacji z silnikiem krokowym i mikserem, który dławi silnik min o
    >> 33% Tak więc teraz zrodził się pomysł włożenia sekwencyjnego wtrysku ;)
    >>
    > idea słuszna
    > ale czemu nie zacząć od 1 centralnego wtryskiwacza?
    > a potem ewentualnie (juz tylko dla własnej satysfakcji) przejść na 4 i
    > full group (4 kanały staga zasilasz z 1 wtrysku)
    >
    > w sumie to idea wcale nie jest hardcorowa
    > sondę lambda wpinasz do staga i regulujesz sobie mapę czasów wtrysku (w
    > stagu) tak aby było dobrze.


    O właśnie, więc po co zaczynać od 1 wtrysku skoro to praktycznie jedna
    robota zrobić 4 z pełnym wtryskiem czy jeden, na zasadzie uda się nie
    uda się zassać mieszankę :P Sonda lambda jest więc i STAG się ładnie
    zaadoptuje ;)

    Tak więc teorie mamy za sobą pora przystąpić do działania ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: