  • Data: 2010-07-07 09:29:11
    Temat: Re: LPG
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 08:54:55 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > Z tego co mi wiadomo to profesjonalna i godna zaufania firma.

    Dziękuję.

    > Nie wiem czym się różni wersja light od zwykłej. Ale jeśli jest tak
    > dobra jak zwykła BRC S24 to brać i się nie zastanawiać.

    Wersja Light jest 400zł tańsza od zwykłej :). O ile dobrze zrozumiałem, to
    ma inne wtryskiwacze(?), pan z obsługi próbował mi to tłumaczyć, ale,
    szczerze mówiąc, niewiele zrozumiałem.

    > na przegląd i tak będziesz musiał jeździć raz na jakiś czas.

    To wiem, ale u brata instalację robił partacz - i potem kilka miesięcy
    trwało, zanim zaczęło to działać, jak należy - a to auto traci moc, a to
    gaśnie, a to się nie przełącza. I tak jeździł na poprawki, regulacje,
    diabliwiedzącojeszcze...

    Fakt, że to było jeszcze za czasów przed-sekwencyjnych, ale mam uraz.

    --
    Yakhub