  • Data: 2010-07-07 10:05:48
    Temat: Re: LPG
    Od: kamil d <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yakhub pisze:
    > W tarnowskim oddziale firmy Czakram zaproponowano mi do samochodu (MG ZR)
    > instalację LPG firmy BRC, model Sequent24Light, w całkiem niezłej cenie.

    Przejrzyj sobie http://lpg-forum.pl/, zapytaj jaka instalacja będzie
    dobra do Twojego auta, poszukaj opinii na temat zakładu, który wybrałeś.

    Partaczy w dziedzinie LPG jest mnóstwo, jeśli nie będziesz orientował
    się w temacie lub jeśli nie znajdziesz człowieka, któremu można zaufać
    to prawdopodobieństwo wpadki jest duże. Szczególnie biorąc pod uwagę, że
    masz dość rzadkie auto.

    Ja trafiłem na to forum niestety za późno, dopiero po tym jak
    "specjaliści" wcisnęli mi kawał szajsu.

    --
    kamil d