  • 1. Data: 2010-07-07 07:39:44
    Temat: LPG
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam.

    W tarnowskim oddziale firmy Czakram zaproponowano mi do samochodu (MG ZR)
    instalację LPG firmy BRC, model Sequent24Light, w całkiem niezłej cenie.
    W związku z tym mam pytania:

    1. Czy ktoś miał doświadczenia z tarnowskim oddziałem firmy Czakram? Czy to
    jest dobry pomysł, czy może lepiej szukać innego gazownika?

    2. Czy ta konkretna instalacja to jest dobry pomysł, czy może to szajs?

    Wolałbym nawet dopłacic parę stówek, ale żeby mieć pewność, że po montażu
    instalacji po prostu będę jeździł i miał to w nosie - bez poprawek, bez
    naprawiania, regulacji i tak dalej.

    --
    Yakhub

  • 2. Data: 2010-07-07 08:54:55
    Temat: Re: LPG
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Yakhub pisze:
    > 1. Czy ktoś miał doświadczenia z tarnowskim oddziałem firmy Czakram? Czy to
    > jest dobry pomysł, czy może lepiej szukać innego gazownika?

    Z tego co mi wiadomo to profesjonalna i godna zaufania firma.

    > 2. Czy ta konkretna instalacja to jest dobry pomysł, czy może to szajs?

    Nie wiem czym się różni wersja light od zwykłej. Ale jeśli jest tak
    dobra jak zwykła BRC S24 to brać i się nie zastanawiać.

    > Wolałbym nawet dopłacic parę stówek, ale żeby mieć pewność, że po montażu
    > instalacji po prostu będę jeździł i miał to w nosie - bez poprawek, bez
    > naprawiania, regulacji i tak dalej.

    na przegląd i tak będziesz musiał jeździć raz na jakiś czas.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-07-07 09:25:03
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 08:54:55 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > na przegląd i tak będziesz musiał jeździć raz na jakiś czas.

    To wiem, ale u brata instalację robił partacz - i potem kilka miesięcy
    trwało, zanim zaczęło to działać, jak należy - a to auto traci moc, a to
    gaśnie, a to się nie przełącza. I tak jeździł na poprawki, regulacje,
    diabliwiedzącojeszcze...

    Fakt, że to było jeszcze za czasów przed-sekwencyjnych, ale mam uraz.

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2010-07-07 09:29:11
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    > Z tego co mi wiadomo to profesjonalna i godna zaufania firma.

    Dziękuję.

    > Nie wiem czym się różni wersja light od zwykłej. Ale jeśli jest tak
    > dobra jak zwykła BRC S24 to brać i się nie zastanawiać.

    Wersja Light jest 400zł tańsza od zwykłej :). O ile dobrze zrozumiałem, to
    ma inne wtryskiwacze(?), pan z obsługi próbował mi to tłumaczyć, ale,
    szczerze mówiąc, niewiele zrozumiałem.

  • 5. Data: 2010-07-07 09:36:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Yakhub pisze:
    > Wersja Light jest 400zł tańsza od zwykłej :). O ile dobrze zrozumiałem, to
    > ma inne wtryskiwacze(?), pan z obsługi próbował mi to tłumaczyć, ale,
    > szczerze mówiąc, niewiele zrozumiałem.

    To ja bym wolał dopłacić do lepszych wtryskiwaczy, w łodzi renomowana
    firma montuje taką instalacje za 2500zł. Ale wiadmo do łodzi nie
    przyjedziesz bo przecież nie będziesz, wracał do łodzi co każdy
    przegląd. Wtryski to bardzo ważny element, generalnie jest zasada na
    wtryskach się nie oszczędza, im więcej na wtryski teraz wydasz tym
    dłużej nie będziesz musiał o nich myśleć.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-07-07 10:05:48
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Yakhub pisze:
    > W tarnowskim oddziale firmy Czakram zaproponowano mi do samochodu (MG ZR)
    > instalację LPG firmy BRC, model Sequent24Light, w całkiem niezłej cenie.

    Przejrzyj sobie http://lpg-forum.pl/, zapytaj jaka instalacja będzie
    dobra do Twojego auta, poszukaj opinii na temat zakładu, który wybrałeś.

    Partaczy w dziedzinie LPG jest mnóstwo, jeśli nie będziesz orientował
    się w temacie lub jeśli nie znajdziesz człowieka, któremu można zaufać
    to prawdopodobieństwo wpadki jest duże. Szczególnie biorąc pod uwagę, że
    masz dość rzadkie auto.

    Ja trafiłem na to forum niestety za późno, dopiero po tym jak
    "specjaliści" wcisnęli mi kawał szajsu.

    --
    kamil d

  • 7. Data: 2010-07-07 10:20:25
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Miałem założoną instalkę przez Czakram w Scenicu 2.0 benz. Działała bez
    zarzutu, auto miałem przez rok i sprzedałem.
    Przeglądy są gratis ale trzeba zapłacić im za filtry.
    Ostatnio też mówili że coś mają promocję jak się pytałem mają tańszą listwę
    wtryskową też 2 lata gwarancji.
    W sumie oszczędność 400-500 zł to sporo. Nie znam się i nie wiem czy jest
    różnica.

  • 8. Data: 2010-07-07 12:13:54
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 10:05:48 +0200, kamil d napisał(a):

    > Przejrzyj sobie http://lpg-forum.pl/, zapytaj jaka instalacja będzie
    > dobra do Twojego auta, poszukaj opinii na temat zakładu, który wybrałeś.

    Dziękuję za polecenie, zapytam.

> [...]
    > się w temacie lub jeśli nie znajdziesz człowieka, któremu można zaufać
    > to prawdopodobieństwo wpadki jest duże. Szczególnie biorąc pod uwagę, że

    Czy ja wiem, czy takie rzadkie? To w końcu tak naprawdę Rover 25 z innym
    znaczkiem :).

    --
    Yakhub