  • Data: 2014-08-20 13:04:59
    Temat: Re: LED 10W 100W
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości
    W dniu 18.08.2014 19:14, J.F. pisze:

    >Taki pomysł pod rozwagę. Chińczycy tanio sprzedają diody które oni
    >nazywają "cob". Jeśli nie wiesz to jest to struktura diody większa
    >niż paznokieć, odrazu od spodu pokryta "blaszką" żeby ułatwić
    >chłodzenie. Takie diody są montowane w tak zwanych halogenach
    >diodowych. Koszt - ze 20zł. sama dioda 1-3 USD na ebayu. TAki halogen
    >diodowy co prawda tyłka nie urywa, ale daje najmocniejsze światło
    >diodowe jakie widziałem.

    Te ich moduly potrafia siegnac chyba 100W mocy LED, i to juz powinno
    "urwac tylek",
    ale mam taki "halogen" "naswietlacz 10W" i
    a) to jest kierunkowe i bardziej sie nadaje do oswietlenia podworka
    niz pomieszczenia.
    chyba zeby tak ten reflektor zdjac,

    b) swiatla takiego "ogolnego" daje IMO malo, dlugi i waski przedpokoj
    oswietla slabiej niz zarowka 40W.
    Moze ten produkt oszukany (najtanszy byl), moze kwestia rozkladu
    wiazki.

    kilka zamontowac w lazience na suficie ?

    J.