  • Data: 2014-08-22 21:22:00
    Temat: Re: LED 10W 100W
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-20 13:04, J.F. pisze:
    > ale mam taki "halogen" "naswietlacz 10W" i
    > a) to jest kierunkowe i bardziej sie nadaje do oswietlenia podworka niz
    > pomieszczenia.
    > chyba zeby tak ten reflektor zdjac,
    >
    > b) swiatla takiego "ogolnego" daje IMO malo, dlugi i waski przedpokoj
    > oswietla slabiej niz zarowka 40W.
    > Moze ten produkt oszukany (najtanszy byl), moze kwestia rozkladu
    > wiazki.

    Potwierdzam. Pierwsze wrażenie "ale razi, power!". Po zamontowaniu
    (oświetla mi pomieszczenie magazynowe wielkości garażu) wielki zawód -
    jak się patrzy na niego wprost - to razi mocno, bo puntowe źródło
    światła, ale jak oświetla - to po rozproszeniu tego światła na szeroki
    kąt - sumarycznie beznadziejnie. Zwykłe rurowe 2x36W na suficie dają
    tyle światła, że można pracować. A ten 10W led-halogen - ledwo tyle,
    żeby się nie zabić po ciemku i znaleźć wiertarkę na półce, ale nic
    więcej. Coś jak bardzo biedna 25W żaróweczka piwniczna...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173