  • Data: 2014-08-22 21:16:46
    Temat: Re: LED 10W 100W
    Od: "Jan" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:53f23479$0$2162$6...@n...neostrada
    .pl...

    Widzial ktos LEDowke zdolna zastapic 100W zarowke ?

    Najchetniej bym kupil i wkrecil, ale takich mocnych raczej nie ma, a i
    te slabsze parza.
    Parzenie mi nie przeszkadza, ale obawiam sie o trwalosc.

    ... no bo co - nakleic tasmy led na suficie ?

    Czy pieprzyc Unie i postep, wstawic do lazienki zarowke ?

    J.

    Mam. Jest dość duża ale daje konkretne oświetlenie i, o dziwo, ma niezłą
    temperaturę bieli. Opisana była jako 2700K chociaż na moje oko ma nieco
    więcej.
    I zapłaciłem za nią dość sporo.