  • Data: 2014-08-21 11:29:24
    Temat: Re: LED 10W 100W
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w
    W dniu 2014-08-20 18:22, janusz_k pisze:

    >No ale po drodze jest pół, a może i centymetr mlecznego szkła w
    >hermetycznej oprawie i ze dwa metry powietrza.

    Podczerwieni nie zatrzymuje ... chyba nie ..

    >No a tu mam jeszcze jak pisałem wyżej kawał szkła. Nie podejrzewam,
    >żeby ktokolwiek robił coś w kierunku przepuszczania przez nie
    >nadfioletu.

    >No tak jakoś tego nie widzę. Jak pisałem podgrzanie raczej nie
    >wchodzi w rachubę. Świństwo wyłazi na fudze w miejscu zasłoniętym od
    >lampy przez rurę prysznica. Obok jest czysto.

    >Pod warunkiem, że będzie dość mocy w odpowiednim zakresie.

    Ale UV sie odbija i rozprasza podobnie jak zwykle swiatlo. Owszem,
    biala sciana dla UV niekoniecznie jest biala, mozliwe ze fluorescencja
    skutecznie UV zatrzyma, ale jesli tam jakies drobne ilosci UV z
    halogena pomagaja, to swietlowka dotrze do miejsc nawet dobrze
    zacienionych :-)

    >Ale UV (niezależnie jak wyprodukowane) zasłonięte rurą wciąż nie
    >będzie skuteczne. Poza tym uwagi takie same jak do lampy
    >bakteriobójczej. No chyba, że będę tę lampę stawiał raz na tydzień i
    >zostawiał na noc, ale jakoś tego nie widzę.

    Takich lamp sie nie wlacza na kilkanascie minut ?

    J.