  • Data: 2013-02-17 11:36:27
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > To oczywista bzdura, ale mnie się zdarzyło, że cofnęli mnie z
    > kratkowozem z przejścia tylko dla osobówek.

    Dałeś się cofnać i tyle. Nie ma czegos takiego jak
    przejście tylko dla osobowych. Ciężarowy do
    iluś tam ton DMC tez tam przejeżdża.
    Jak jechałem z towarem, to byłem grzeczny,
    bo mi się zawsze spieszyło, ale jak jechałem turystycznie, to
    chyba raz tylko ktos próbował nie przepuścić.
    Kiedyś miałem takie kuriozum: jechałem wtedy chyba favoritką albo sierrą -
    zwykłym, nie żadnym kratkowozem
    i kiedyś celnik powiedział, że auto jest osobowe
    i nie można nim przwozić towaru w ruchu międzynarodowym
    Od tego czasu woziłem ze sobą
    rozporządzenie w sprawie organizacji ruchu na przejściach granicznych
    i tym wystarczyło tylko pomachać jak chcieli cofnąć kratkowóz.