  • Data: 2013-02-18 11:45:49
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Feb 2013, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > Sugerujesz, że za stanie w kolejkach przez dwa lata powinno się coś komuś
    > płacić?

    Chyba nie o to chodzi.
    Prędzej o to, że te najdroższe leczenia pochodzą AFAIR z odrębnej
    publi, odrębnie finansowanej z budżetu.
    Mówiąc więc o "zakresie świadczeń" trzeba najpierw się upewnić,
    które do niego NIE wchodzą.

    Na razie Ty wskazujesz, że nie wchodzą do nich sporo świadczeń
    realizowanych "niezwłocznie", co powoduje całkiem sporo kosztów
    bezpośrednich (późniejsze droższe leczenie) i pośrednich (z faktu
    nieproduktywności czekającego a nie leczonego).
    A Budzik chyba o drugiej stronie - tych bardzo drogich,
    np. punkt 5. tu:
    http://www.zdrowie.abc.com.pl/ko/czytaj/-/artykul/od
    platnosc-za-swiadczenia-udzielane-przez-zaklady-opie
    ki-zdrowotnej

    No i ciekaw jestem, czy Budzik nie miał na myśli *TYCH* świadczeń.

    pzdr, Gotfryd