    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Date: Sat, 2 Apr 2016 09:08:59 -0500

    "PlaMa" <b...@w...pl> wrote in message
    news:56fd555e$0$641$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie odpowiadasz na moje pytanie.

    Z uporem maniaka nie dostrzegasz moich odpowiedzi
    i zarzucasz mi, że nie odpowiadam...

    > Ależ ja rozumiem moją odpowiedź na twoje pytanie.
    > Obawiam się, że ty nie rozumiesz.

    A jak bardzo jest dla Ciebie ważne, abyś zrozumiał czy ja rozumiem?

    > Myślę że zrozumiałeś ale przedziwnie robisz wszystko
    > by się do tego nie przyznać.

    Tak myślisz? To ciekawe...

    > Elementarna logika. Niemożliwe jest to co piszesz więc jest to błędne i
    > nieprawdą.

    Niemożliwe jest bo? Bo tak sobie pomyślałeś?

    > Idziesz ze smartfonem w ręku na plaży, właśnie doładowujesz go z
    > powerbanku. Niedaleko przelatuje mewa, która swoim krzykiem tak cię
    > przeraża, że upuszczasz telefon. Nie wpada on jednak do wody gdyż zawisnął
    > na wtyczce do powerbanka, która siedziała mocno w gnieździe
    > i nie wypięła się z niego.
    >
    > "Zawsze wadą"?

    Równie prawdopodobną możesz sobie wymyślić historyjkę o krasnalach
    i leśnych rusałkach wyrywających Ci telefon z ręki i tylko dzięki temu,
    że był przyczepiony do powerpacka w plecaku nie ukradli Ci go... :-)

    > Pszemol - nie zauważyłeś, że dosyć często masz problemy z "błędem
    > zrozumienia"? Może jednak wina nie leży po stronie odbiorców tych
    > przesłań?

    Że JA niby mam problemy??? Pomyliłeś problemy odbiorców z moimi.
    To nie są moje problemy bo ja nie mam złudzeń że WSZYSCY mnie
    ZAWSZE zrozumieją :-) Jak to się mówi: mądrej głowie dość dwie słowie...
    A reszta niech sobie ma te swoje problemy... co mi do tego? ;-)