  • Data: 2016-04-03 02:23:50
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-02 o 16:08, Pszemol pisze:

    > Z uporem maniaka nie dostrzegasz moich odpowiedzi
    > i zarzucasz mi, że nie odpowiadam...

    Nie dostrzegam.
    Zadam więc raz jeszcze to pytanie a ty raz jeszcze (jak sugerujesz)
    odpowiedz na nie.

    Czy widzisz różnice w przedstawianiu swojej (!) opinii za pomocą wyrażeń
    "zawsze" oraz "moim zdaniem"?

    > A jak bardzo jest dla Ciebie ważne, abyś zrozumiał czy ja rozumiem?

    Byłoby miło.

    > Niemożliwe jest bo? Bo tak sobie pomyślałeś?

    Podałem ci przykład czemu jest NIEMOŻLIWE to co piszesz. Co więcej byś
    chciał?

    > Równie prawdopodobną możesz sobie wymyślić historyjkę o krasnalach
    > i leśnych rusałkach wyrywających Ci telefon z ręki i tylko dzięki temu,
    > że był przyczepiony do powerpacka w plecaku nie ukradli Ci go... :-)

    Kurwa... ale teraz to już jaja sobie robisz! Jeżeli to jest dla ciebie
    niemożliwa i wyssana z palca możliwość to sorry Winnetou, chyba mocno
    już odleciałeś.

    Chcesz innego przykładu? Jedziesz samochodem, trzymasz obie ręce na
    kierownicy i telefon, podłączony do ładowania, na siedzeniu pasażera.
    Przy hamowaniu telefon leci pod konsolę. Łapiesz za za kabel i go
    wciągasz bez niebezpiecznego pochylania i szukania po zakamarkach samochodu.

    Nie masz samochodu i nie rozumiesz? OK, inny przykład. Leżysz w łóżku,
    telefon leży na ziemi i się ładuje. Łapiesz za kabel i go wyciągasz spod
    łóżka i używasz.

    Nie masz łóżka i nie rozumiesz? OK, inny przykład. Siedzisz przy
    komputerze, lądujesz telefon. Klikając myszką na śmieszne koty w necie
    potrącasz telefon, który ześlizguje się z biurka. Nie spada jednak na
    podłogę i się nie bije bo zawisł na kablu.

    Nie uznajesz popołudniowego relaksu? OK! Siedzisz w restauracji i chcesz
    podładować telefon ale jedyny wolny kontakt jest na gołej ścianie, 1.5m
    nad podłogą. Podłączasz więc tel do kabla, kabel do ładowarki, a
    ładowarkę do kontaktu i tak to zostawiasz wiszące sobie spokojnie.

    Jeżeli okaże się, że także się nie odżywiasz to sorry... ja się poddaję.

    Zostaje jeszcze kwestia statystyki.