    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Date: Tue, 29 Aug 2023 14:00:16 +0200
    <ucht36$d14$1$lisciast@news.chmurka.net>
    <1n1fo2hjeyth.1jxsx73cvgxl7$.dlg@40tude.net>
    <ucibuh$mtf$1$lisciast@news.chmurka.net> <ucjvm9$245qb$2@dont-email.me>

    On Tue, 29 Aug 2023 06:28:41 +0100, ddddddddddd wrote:

    > naprawdę gdy jeszcze używaliście aut spalinowych, każdą podróż
    > planowaliście przed wyjazdem? Pytam, bo ja od czasu nawigacji chyba

    Przed erą nawigacji, to oczywiscie kazdą dłuższą/nieznana.
    No bo gdzie jechac.
    Oczywiscie tankowań nie planowałem, moze tylko ostatnią stacje przed
    granicą szukałem.

    Ale i w czasach nawigacji lubię spojrzec na mape ... na wiekszym
    ekranie. Bo nie wszystkie trasy są takie proste -
    np Wrocłąw- Czestochowa, Wrc-Włocławek, Wrc-Praga czeska,
    Wrc-Kołobrzeg. O dłuzszych nie wspominając - np do Grecji.
    No i czasem zaoszczedza zabawy "ops, nie ten Olsztyn".

    Nawigacje potrafią sie też zepsuc, telefon rozładować, internet
    zaniknąc ... i jak to mówia "błysło, trzasło, zgasło, a ja
    wiem tylko, ze jestem gdzies między Szczecinem a Rzeszowem :-)

    No i taka sytuacja sprzed lat - chce jechac z Piotrkowa do Warszawy,
    a S8 dopiero w budowie, A2 w planach :-)
    Stara gierkówka połowicznie dostępna, wiec korki na niej duze.

    Da sie jakos ominąc? Np. Koluszki, Skierniewice, Zyrardów?
    Nawigacja nie pomoze, bo cie bedzie sprowadzała na główną drogę.
    Zaplanować na małym ekraniku cięzko, bo albo nie masz poglądu na
    całosc, albo na szczegóły.

    > żadnej. Planowanie podróży polega na wklepanie adresu docelowego i
    > wciśnięcie przycisku start, 2 minuty przed ruszeniem. Nawet się nie

    No jakos tak.

    > zastanawiam gdzie mi zabraknie paliwa

    Zabraknie, to sie zatankuje, i nie bedzie problemu z żadną apką
    (ale Orlen dawał zniżkę :-)

    >i równocześnie będę zmęczony żeby zrobić postój...

    No, z tym to gorzej.
    Polska nieduża, autostrad i ekspresówek coraz wiecej - to przejezdzam
    w jeden dzien. Najwyzej sie gdzies zdrzemnę na parkingu.
    Gorzej zimą, albo jak zona z dziecmi marudzą.

    Ale jakas Grecja czy Hiszpania ... tam sie lata :-)
    Ale jak sie jedzie, to wypada zaplanować nocleg.

    J.