  • Data: 2023-08-29 16:47:44
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2023 o 14:55, io pisze:

    > Ale ... w kasie a nie że wyjmujesz i płacisz przy dystrybutorze.

    Już pomijając, że są stacje benzynowe gdzie możesz zapłacić wprost przy
    dystrybutorze *dowolną kartą płatniczą*, to nie wiedziałem, że w tej
    całej elektromobilności chodzi o to, że karty trzeba przystawić do
    ładowarki, ale 10-20 metrów dalej to już jakieś przekleństwo.
    W sklepie też masz problem, że za towar nie możesz zapłacić przy półce
    na której leżał, tylko trzeba łazić po kasach?

    > Czyli też jest inne uwarunkowanie prostej płatności.

    Na ładowarkach to nie jest prosta płatność skoro nie można płacić zwykłą
    kartą płatniczą.