  • Data: 2014-03-09 16:31:13
    Temat: Re: Ktoś się orientuje czy ta lampa ma wymienne żarniki?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:9dswcxxl9e47.jq5gp8xlamnd$.dlg@40tude.net...

    > Czy oni cie tu nie naciagaja ?
    >
    > Znaczy sie jest to zwykly reflektor na zwykla zarowke halogenowa H3,
    > tylko ze niebieska, o nazwie "Xenon HID".
    >
    > niby "Without filament" ... ale sa jakies lampy wyladowcze z cokolem
    > H3 ?

    Piszą wyraźnie HID. Że "without filament", że wewnętrzny balast...
    Jeśli to nie jest HID to będzie rzeczywiście wojna Polska-USA-Chiny :-)))

    Wszystkie tego typu lampy wyładowcze do konwersji halogenów
    mają tylko oprawkę pasującą w rowek a z lampy wychodzi para kabli.
    Wtyczka do instalacji samochodowej jest od strony "balastu" (zasilacza).
    http://www.ebay.com/itm/390034216704

    Zamówiłem jedną, 12V/55W/10000K - jak dojdzie to zobaczę jak świeci.
    Jak się spodoba to trafi do akwarium i zamówię drugą, bo akwa to kostka
    50x50x50cm więc conajmniej dwie takie lampy będą potrzebne...