  • 61. Data: 2010-06-16 12:52:17
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 16 czerwca 2010 13:38, Janko Muzykant wyraził następujacą opinię:

    Do łez bawią mnie tacy "idealiści" :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 62. Data: 2010-06-16 12:56:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:51:27 +0200, John Smith napisał(a):

    > Poznaj moją wielkoduszność:
    > Wybaczam Ci.

    Mersiboku! :)

    Jakoś zawsze mi się wydawało, że ma być izolator w takiej sytuacji. Jak
    te trampki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 63. Data: 2010-06-16 13:11:52
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Olgierd napisał(a):

    > Mersiboku! :)
    >
    > Jakoś zawsze mi się wydawało, że ma być izolator w takiej sytuacji. Jak
    > te trampki.

    Jak w Aikido:
    Lepiej unikać (pozwolić mu przejść obok), niż kontrować cios. :-)

    --
    Mirek

  • 64. Data: 2010-06-16 13:25:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Do łez bawią mnie tacy "idealiści" :-)

    Baw się dobrze. Mnie generalnie zwyczaje ludzi nie bawią, jak już to
    martwią najwyżej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 65. Data: 2010-06-16 13:27:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Olgierd pisze:
    > Jakoś zawsze mi się wydawało, że ma być izolator w takiej sytuacji. Jak
    > te trampki.

    Tak na marginesie to najmocniejsze izolatory są największym wrogiem
    elektroniki, którą niszczą gromadzącymi się ładunkami.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /żeby choć Adam z Ewą obalili skrzynkę jabłek - oni zeżarli tylko po
    połówce!/

  • 66. Data: 2010-06-16 13:39:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:11:52 +0200, John Smith napisał(a):

    > Jak w Aikido:
    > Lepiej unikać (pozwolić mu przejść obok), niż kontrować cios.

    To rozumiem, ćwiczyłem kiedyś aikido (niedługo, ale tę zasadę pamiętam
    doskonale).

  • 67. Data: 2010-06-16 13:39:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w
    wiadomości news:pan.2010.06.16.12.56.27@rudak.org...
    > Mersiboku! :)
    > Jakoś zawsze mi się wydawało, że ma być izolator w takiej
    > sytuacji. Jak
    > te trampki.

    Nie ma izolatora na pioruny. To bydle dysponuje takim napieciem ze
    przebic moze wszystko :-)

    J.

  • 68. Data: 2010-06-16 13:44:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    > J.F. nabazgrał:
    >
    > Na dziesiątki dysków które posłałem na śmietnik zaledwie jeden
    > skończył

    No, ja ma troche lepszy wynik - tzn tez jeden przez burze i
    zaledwie kilka innych.

    > przez burzę... Ale to zdecydowanie nie ma prawa stać się w
    > proponowanym
    > przez Janka schemacie... Chyba że masz na myśli piorun, który
    > spowoduje
    > pożar w którym Twój dysk spłonie :P

    Tez trzeba miec na uwadze.

    A tak nawiasem mowiac to kiedy w kopalni cos tapnelo, a w biurze na
    gorze - dwa dyski w mirroringu uszkodzone.
    I pytanie - czy to sie moglo stac od tapniecia, bo wtedy kopalnia
    placi :-)

    Ale na moj gust to jeden sie uszkodzil znacznie wczesniej tylko
    nikt tego nie zauwazyl.

    J.

  • 69. Data: 2010-06-16 13:49:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:39:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie ma izolatora na pioruny. To bydle dysponuje takim napieciem ze
    > przebic moze wszystko

    Ty mnie nie mów. Na własne oczy widziałem kiedyś jak dziewczyna rzuciła
    się na wysokie napięcie (na Osobowicach). 110 kV.

  • 70. Data: 2010-06-16 13:52:59
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hvakg8$u14$1@news.onet.pl>,
    J.F. nabazgrał:
    > [...] - dwa dyski w mirroringu uszkodzone.
    >
    > Ale na moj gust to jeden sie uszkodzil znacznie wczesniej tylko
    > nikt tego nie zauwazyl.

    No to jest właśnie wielki problem z mirroringiem :/

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi