    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Date: Fri, 18 Jun 2010 00:24:18 +0200

    W czwartek, 17 czerwca 2010 23:17, Janko Muzykant wyraził następujacą
    opinię:

    > Wiesz, to nie jest już śmieszne. Facet stracił kupę historii, której żal
    > (bo była tam m.in. Huta, której już nie ma). A stracił z niewiedzy. Więc

    Nie wiedział że materiałów fotograficznych nie przechowuje się w piwnicy?

    > wysmażyłem wątek jak na przyszłość uniknąć takich sytuacji, a Ty nie
    > powiedziałeś w nim ani jednego sensownego słowa tylko przypieprzasz się
    > bez sensu jak Kowalski.

    Stracił filmy, więc prosta logika wskazuje, że należałoby podać metodę
    zabezpieczenia _filmów_ a nie ciastek z kremem.

    > To co mówię to nie moje dywagacje, tylko od lat stosowane przez chyba
    > już miliony ludzi sposoby na niespodzianki.

    Czy zdigitalizowałbyś jego materiały gdyby Cię o to poprosił? No ale to
    przecież emeryt - skąd miałby wziąć kasę na skanowanie? Więc zrobiłbyś to za
    darmo? Tysiące negatywów, kilkanaście czy kilkadziesiąt filmów które sam
    wyreżyserował i nakręcił - każdy pewnie długi na parę kilometrów taśmy,
    miliony klatek do skanowania.
    Masz w ogóle skaner do digitalizacji filmów?

    Rozumiesz już niestosowność Twojego pierwszego postu?

    Swoją genialną metodą nie byłbyś w stanie w żaden sposób mu pomóc, nie
    możesz też pomóc innym podobny pasjonatom. Więc to co napisałeś jest, że
    użyję Twojego języka, jedynie bezsensownym przypieprzaniem się.

    > Idź sobie stąd, nic prócz już nudnego przypieprzania się do wszystkiego
    > tu cię nie trzyma - nie fotografujesz, a z technologii cyfrowej kpisz.

    Ooo, znaczy co? Wyganiasz mnie ze swojego podwórka??

    > Chyba że naprawdę chcesz mieć etykietkę grupowego pierdoły jako trzecia
    > już osoba...

    Ty ten tytułu przyznajesz? Tak zaocznie czy urządzasz jakąś małą uroczystość
    z tej okazji? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --