  • Data: 2010-06-18 07:50:24
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek, 18 czerwca 2010 08:03, Janko Muzykant wyraził następujacą opinię:

    > Ignorancie, kto ci dał władzę określania czy to było zero czy też nie?
    > Że gość nie miał dyplomiku ''pstrykacz dyplomowany'' to już znaczy, że

    Ale on miał dyplomy, w każdym razie czeladniczy i mistrzowski, rozumiem że w
    dziedzinie fotografii choć zdaje się, że w artykule nie jest to jawnie
    napisane.

    > nic nie mógł stworzyć? Już sądzisz, już wiesz choć nic widziałeś.

    Znałeś jego prace zanim opisali go w prasie? Gościu jest z Krakowa, Ty też,
    jest społecznikiem więc powinno być o nim głośno, na pewno gdzieś swoje
    prace wystawiał. Widziałeś jakieś? Jesteś w stanie coś o nich powiedzieć?
    Pisząc o nim nawet nie używasz imienia i nazwiska tylko - gościu, facet, on.

    Mnie można zrozumieć, jestem przecież ignorantem, zerem, nigdy nic
    wartościowego nie zrobiłem i wpędzam ludzi w depresję, ale Ty? Wzór cnót i
    poświęcenia dla idei mógłbyś go nazywać przynajmniej imieniem.
    Może wtedy by uwierzył, że naprawdę przejąłeś się losem tego człowieka a nie
    tylko wykorzystujesz "jego przypadek" żeby krzyczeć wszem i wobec "a
    widzicie, ja jestem mądrzejszy bo mam trzy kopie a żelatyna to badziew".

    > Zero to na razie jesteś ty. Nigdy nie pokazałeś nic wartościowego (w
    > ogóle nic), nigdy też nie napisałeś nic konstruktywnego. Czytając cię
    > należałoby się położyć w grobie i czekać na śmierć. Smutny, żałosny
    > człowiek, któremu życie przeszło obok...

    Janko, uspokój się, te frustracje Cię zabiją a na pewno ograniczają zdolność
    rozsądnego myślenia.

    > Skanujemy. My, ludzie zdolniejsi tylko trochę od małpy i niestety od
    > niektórych ludzi.

    Albo mówisz o sobie w pluralis majestatis albo delikatnie dajesz w ten
    sposób do zrozumienia, że mimo tego że kiedyś uczyłeś "skanowania
    reproduktorem zawodowo" to w obecnej chwili nie jesteś w stanie z taką
    szybkością skanować.

    Wiesz, ja kiedyś zawodowo budowałem czołgi*

    > A czytałeś ten artykuł w ogóle? Zobacz, jaki gość jest szczęśliwy...

    Uszczęśliwiłoby go, gdyby przed zalaniem ktoś poświęcił godzinkę czy dwie na
    wyniesienie przynajmniej niektórych rzeczy z piwnicy, nie potrzebował nic
    więcej.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    * - tzn. w pewnym sensie ;-)