  • 11. Data: 2009-03-02 08:29:09
    Temat: Re: Ktory?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Ewa J pisze:

    > :-), :-)Zadnych! Malpka to za mnie robi i nie chce wcale wiedziec i
    > dobrze mi z tym :-).

    No to radzę pozostanie przy tej małpce. Poważnie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 12. Data: 2009-03-02 08:56:01
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Ewa J pisze:
    (..)

    Z tego co napisałaś wcześniej, sugerowałbym Ci kompaktowego Canona G10.
    Jeśli lustro, to tylko po przyswojeniu wcale nie małej wiedzy o technice
    robienia zdjęć, a na to jak widzę, raczej nie masz ochoty.
    Pozdrawiam
    M..M

  • 13. Data: 2009-03-02 11:21:43
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Mon, 02 Mar 2009 09:56:01 +0100, Michał Grzelak
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    >Jeśli lustro, to tylko po przyswojeniu wcale nie małej wiedzy o technice
    >robienia zdjęć, a na to jak widzę, raczej nie masz ochoty.

    IMHO duża przesada. Tania lustrzanka z kitem w trybie auto pracuje tak
    samo jak kompakt. Robi głównie na F5.6-8 i nie ma większych problemów
    z głębią ostrości, niedokładności pomiaru światła kompensuje większą
    użyteczną dynamiką a niuanse AF są do opanowania. Do tego podstawowe
    ustawienia parametrów jpg w takich lustrzankach są zbliżone do tego,
    co robią małpki, więc wygląd jpeg bez korekty odpowiada oczekiwaniom
    pstrykacza.

    Jedyna różnica na niekorzyść lustranki to waga. Ale to jest duża
    matryca i w odróżnieniu od małpki, również w ciemniejszych wnętrzach
    pstrykacz ma szansę na przyzwoite technicznie zdjęcie.

    A wiedza o technice przyjdzie, jeżeli znajdzie się ochota na
    eksperymenty i lepsze zdjęcia.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 14. Data: 2009-03-02 19:13:52
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Paweł W. wrote:
    > A może Panasonic G1?

    Tylko po co? Moim zdaniem autorka nie potrzebuje niczego, co ma wymienne
    obiektywy. Bo niby co zyska, skoro nie chce poglebiac wiedzy ani zmieniac
    szkiel? Wyzsze ISO? Automatyke taki aparat ma z reguly gorsza, jest
    wiekszy, nieporeczny. Zdjecia beda zle naswietlone, byc moze nieostre, bo
    AF sam wybierze, gdzie ma trafic (reszte zalatwi mala GO). Same problemy.

    k,

  • 15. Data: 2009-03-02 19:42:40
    Od: m...@a...net.pl

    >Witam,
    >Malpka to odrobine za malo wiec prosze o porade ktory kupic:
    >
    >D60
    >XSi
    >Alfa 350
    >Kazdy z nich z kitowym obiektywem. Nie mam zamiaru kiedykolwiek
    >dokupywac zadnych innych obiektywow.
    >
    >Aparat ma byc dla pstrykacza,a nie fotografa. Ma sluzyc do "wszystkiego"
    >czyli do codziennego uzytku.

    Z praktycznego punktu widzenia powiem tak.

    Robiac nimi zdjecia w trybie auto z uzyciem jpg (a tak chcesz)
    najprawdopodobniej nie zobaczysz zadnych wiekszych roznic pomiedzy
    tymi aparatami. Wybierz ze wzgledu na pozostale kryteria, tj. taki
    ktory jest albo najlzejszy albo najtanszy, albo najmodniejszy.

    Serio serio.

    Michal

  • 16. Data: 2009-03-05 12:08:39
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    m...@a...net.pl pisze:

> [...]
    > tymi aparatami. Wybierz ze wzgledu na pozostale kryteria, tj. taki
    > ktory jest albo najlzejszy albo najtanszy, albo najmodniejszy.

    na zdjeciach pewnie i nie, ale w komforcie uzytkowania raczej na pewno
    tak. Szybszy AF - Auto ISO i wyzsze uzyteczne, dluzszy czas pracy na
    aku, To dosc duzo IMO.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 17. Data: 2009-03-10 14:04:53
    Od: jian <j...@p...fm_stop_dla_spamu>

    Ewa J wrote:
> [...]
    > trzymanai itp.
    > Mysle ze podstawowym kryterium dla mnie jest jakosc zdjec i szybkosc

    tak czytam to i z twojej wypowiedzi nasuwa mi się tylko:
    canon z seri Sx IS

    np: http://foto.recenzja.pl/Canon_PowerShot_S5_IS-rec-16
    49/