  • 1. Data: 2009-03-01 10:15:46
    Temat: [OT] Miłośnika starych komputerów szukam..
    Od: Z <y...@c...edu.pl>

    Ktoś nie tak dawno w jakimś wątku fotograficznym wyznał, że jest
    kolekcjonerem starych komputerów. Niestety, nie udało mi się odnaleźć
    jego postu - może więc przeczyta: Mam prezent do kolekcji w postaci
    laptopa Toshiba T1000, rok produkcji 1987. Proszę o kontakt. Jeżeli nie
    znajdzie się chętny, to zabytek wyląduje na śmietniku, nie tylko
    historii :((

    Zbyszek

  • 2. Data: 2009-03-01 11:20:18
    Temat: Re: [OT] Miłośnika starych komputerów szukam..
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Z wrote:
    > Ktoś nie tak dawno w jakimś wątku fotograficznym wyznał, że jest
    > kolekcjonerem starych komputerów.

    Nie wiem czy o mnie chodzi, ale fakt, zbieram, choc ostatnio z duzo
    mniejszym zapalem - przerzucilem sie na aparaty cyfrowe. :) Komputery
    (mam -nascie, moze -dziesci roznych, glownie w miare popularne w rodzaju
    C64, CDTV, A500+, A600 i A1200, 1084S, 65XT, 1040ST, PC-1640...), konsole
    (od zupelnie wspolczesnych, po starocie, glownie najbardziej popularne,
    jak NES, SNES, N64, Saturn, MasterSystem, GameGear czy linia GameBoy'ow,
    ale tez nieco rzadziej spotykane, jak Ameprod czy konsole w wersji debug)
    oraz oczywiscie gry, takze te nieco rzadsze (rowniez na nosnikach
    pre-production, np. plytach RTV-R dla Wii).
    A co? :)

    k,

  • 3. Data: 2009-03-01 11:25:18
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Z" <y...@c...edu.pl> wrote in message
> [...]
    > Toshiba T1000, rok produkcji 1987. Proszę o kontakt. Jeżeli nie znajdzie
    > się chętny, to zabytek wyląduje na śmietniku, nie tylko historii :((

    A moze to ostatni model Terminatora? ;)

    c.

  • 4. Data: 2009-03-01 12:41:55
    Od: Z <y...@c...edu.pl>