eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKtórego laptopa wybraćRe: Którego laptopa wybrać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Którego laptopa wybrać
    Date: Sat, 02 Oct 2010 00:30:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <i85ndl$g6l$1@news.onet.pl>
    References: <e...@d...googlegroups.com>
    <i7svci$bu2$1@news.onet.pl> <i7t00m$9rq$1@inews.gazeta.pl>
    <i85crm$fbs$1@pippin.nask.net.pl> <i85jq6$nir$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207219094.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285972213 16597 87.207.219.94 (1 Oct 2010 22:30:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Oct 2010 22:30:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.9)
    Gecko/20100915 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <i85jq6$nir$2@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 101001-0, 2010-10-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1181803
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-10-01 23:24, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    >
    > "nom" i85crm$fbs$...@p...nask.net.pl
    >
    >
    >>> Polecam Fujitsu-Siemensa -- ma bardzo dobry serwis.
    >>> (sam notebook też mi odpowiada)
    >
    >> Potwierdzam, mi 2 miesiące naprawiali monitor 18,5", bo tyle trwał
    >> ściąganie matrycy z zagranicy. :-)
    >
    > I nie dali nic zastępczego?
    >
    > Mnie wymieniono za pierwszym razem płytę główną (moim zdaniem
    > niepotrzebnie)
    > a drugim razem (także moim zdaniem niepotrzebnie) wymieniono dysk i RAMkę.
    > Można powiedzieć, że poza przywiezieniem do serwisu i odwiezieniem do mnie
    > naprawy nie trwały lub trwały łącznie kilka godzin.
    >
    > Nie znam innych przypadków, więc nie wiem, jak inni są traktowani.
    > Wiem, jak było ze mną.

    Praktyki serwisów zaiste są ciekawe.

    Mam do polecenia specjalny - chesz za friko mieć porysowany sprzęt ?
    odeślij do autoryzowanego serwisu Samsunga - firma Telmark z Wawy.

    Pierwszą reklamacje rys Ci przyjmą, odeślą towar z innymi rysami
    (rysowanie za free! ;)), za kolejne rysowanie karzą już sobie płacić...
    od miesiąca zbieram się na eskalacje do samsunga (powinni tak bez końca
    przyjmować i rysować na nowo ;)), ale wciąż brakuje mi czasu /akurat
    porysowali mi element, który kosztuje 30zł (rozmawiałem z lokalnymi
    serwisami) - pokrywa MFP/. Stad może brak motywacji.

    Ok, troche żartuje - ale problem Telmarku istnieje - widziałem podobne
    posty od innych userów na necie... porysowane monitory etc.

    Także gdy Infolinia samsung przypadkiem poleci Wam tam coś odesłać,
    protestujcie!


    >


    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: