  • Data: 2010-10-02 18:32:08
    Temat: Re: Którego laptopa wybrać
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca64094$0$22805$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2010-09-30 00:01, daxus pisze:

    > Używam DELLa 630, używany 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku po
    > 10 godzin średnio. Codziennie, dzień w dzień noszony w torbie, 20 razy
    > średnio w roku na wyjazdach kilkudniowych. Latanie z nim w ręku i szukanie
    > biurka:) etc. I tak od niemal 3 lat.

    Potwierdzam, co prawda mam tylko Dell studio 1555, ale działa w pracy 8
    godzin a potem jeszcze w domu może działać 4,5h na akumulatorze (można
    zaoszczędzić na prądzie ładując w pracy ;-) ).
    Noszę w zwykłej torbie na ramię i kilka razy mi upadl i nic się nie stało.
    :-)
    Napęd DVD-RW szczelinowy, więc raczej trudno go urwać.