  • Data: 2011-06-06 23:34:28
    Temat: Re: Która ubezpieczalnia ubezpieczy drogie auto?
    Od: gadacz <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-02 02:39, Filip KK pisze:
    > Która ubezpieczalnia ubezpieczy Ferrari 599 GTB Fiorano za 1089000
    > złotych? I jaka to będzie kwota? Oczywiście pełen pakiet mnie
    > interesuje. :)

    ogólnie, to każda większa np. rodzime PZU, albo Warta, Allianz etc.
    Problem polega na tym, że ubezpieczenie takiego auta to bardzo duże
    ryzyko dla TU, stąd tez powinieneś się skontaktować najlepiej z agentem,
    bądź oddziałem z prośba wyliczenia składki, która będzie przygotowana
    specjalnie dla Ciebie, ponieważ w kalkulatorach "publicznych" nie ma
    takich aut.
    Do tego całego zestawu, aby np. obniżyć koszty ubezpieczenia,
    możesz(czyt. lepiej musisz) mieć w diabli zabezpieczeń auta - tutaj
    całkowita dowolność ale z TU można ustalić co da Ci zniżkę :)

    Oczywiście musisz liczyć się z tym, ze za ubezpieczenie takiego auta,
    będziesz mógł kupić sobie spokojnie jakieś małe mieszkanko :)

    pozdrawiam
    gadacz