  • 1. Data: 2011-06-02 02:39:12
    Temat: Która ubezpieczalnia ubezpieczy drogie auto?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Która ubezpieczalnia ubezpieczy Ferrari 599 GTB Fiorano za 1089000
    złotych? I jaka to będzie kwota? Oczywiście pełen pakiet mnie interesuje. :)

  • 2. Data: 2011-06-02 02:53:41
    Temat: Re: Która ubezpieczalnia ubezpieczy drogie auto?
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 2 Cze, 02:39, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > Kt ra ubezpieczalnia ubezpieczy Ferrari 599 GTB Fiorano za 1089000
    > z otych? I jaka to b dzie kwota? Oczywi cie pe en pakiet mnie interesuje. :)

    każda.Porównywarka cen w necie jest ogólnie dostępna

  • 3. Data: 2011-06-02 02:55:25
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 02:53, tadek pisze:

    > każda.Porównywarka cen w necie jest ogólnie dostępna

    Gdybyś był choć odrobinę rozgarnięty, wszedłbyś na taką porównywarkę i
    wpisał czy choć istnieje marka Ferrari. No comment!!!
    To samo pytanie dotyczy np. Rolls Royce Phantoma. Pytam, która
    ubezpieczalnia ubezpiecza takie samochody ??????????

  • 4. Data: 2011-06-02 07:36:40
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To samo pytanie dotyczy np. Rolls Royce Phantoma. Pytam, która
    > ubezpieczalnia ubezpiecza takie samochody ??????????

    OC kupisz u każdego ubezpieczyciela (obowiązek ustawowy), chociaż składka
    może być w zasadzie dowolna.
    AC to kwestia negocjacyjna. Nie możesz zadzwonić i zapytać?

    P.S. Nie mogłeś użyć więcej znaków zapytania?

  • 5. Data: 2011-06-02 11:07:45
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > AC to kwestia negocjacyjna. Nie możesz zadzwonić i zapytać?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > P.S. Nie mogłeś użyć więcej znaków zapytania?

    Czasami sądzę, że im droższe auto, tym bardziej bemyślny kierowca. Widać to
    zwłaszcza na ulicach i parkingach... Ale i tu się zdarza...
    Tomek

  • 6. Data: 2011-06-02 11:26:24
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 02.06.2011 02:39, Filip KK pisze:
    > Która ubezpieczalnia ubezpieczy Ferrari 599 GTB Fiorano za 1089000
    > złotych? I jaka to będzie kwota? Oczywiście pełen pakiet mnie
    > interesuje. :)

    A system monitoringu z GPSem masz? Bo jak kiedyś czytałem warunki
    ubezpieczenia Warty, to w zależności od wartości pojazdu rosła liczba
    wymaganych zabezpieczeń (alarmy, immobilizery i takie tam), a powyżej
    jakiejś wartości był obowiązkowy system monitoringu z GPSem właśnie :]

    S.

  • 7. Data: 2011-06-02 12:04:51
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    > Czasami sądzę, że im droższe auto, tym bardziej bemyślny kierowca. Widać
    > to zwłaszcza na ulicach i parkingach... Ale i tu się zdarza...
    > Tomek

    widac zaprząta sobie głowie nad zarabianiem na to auto

  • 8. Data: 2011-06-02 12:12:52
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 02/06/2011 10:07, Tomek wrote:
    > U?ytkownik "Iksinski"<nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Czasami s?dze, ?e im dro?sze auto, tym bardziej bemy?lny kierowca. Widaae to
    > zw?aszcza na ulicach i parkingach... Ale i tu sie zdarza...
    > Tomek

    Bo jak wszyscy wiemy, najmądrzejsi, najinteligentniejsi i najlepiej
    przystosowani do życia w społeczeństwie są żule z parku jeżdżący na
    Wigry 3 po zasiłki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 9. Data: 2011-06-02 12:12:56
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 11:26, Stefan Szczygielski pisze:

> [...]
    > wymaganych zabezpieczeń (alarmy, immobilizery i takie tam), a powyżej
    > jakiejś wartości był obowiązkowy system monitoringu z GPSem właśnie :]

    Co to jest system monitoringu GPS? Przecież GPRS to nie jest żadne
    zabezpieczenie... Wrzucasz na tylne siedzenie zagłuszacz i już jest
    "rozbrojony" Twój system po gprsie. Rozumiem np. system Guard ale gprs?
    Śmiechu warte.. Nieważne, wracając do wątku... Auto zabezpieczone na
    wszystkie możliwe sposoby, czyli 3 zabezpieczenia (wymagane). Która
    ubezpieczalnia ubezpieczy w pełnym pakiecie taki samochód i nie będzie
    to kradzież pieniędzy w białych rękawiczkach? Chodzi mi o jawne podanie
    kwoty przez ubezpieczyciela, a nie na telefon/na ugadanie się...

  • 10. Data: 2011-06-02 12:51:32
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

> [...]
    > kradzież pieniędzy w białych rękawiczkach? Chodzi mi o jawne podanie kwoty
    > przez ubezpieczyciela, a nie na telefon/na ugadanie się...

    Dociera do Ciebie, że stawka ubezpieczenia jest indywidualnie wyliczana?
    Nawet dla popularnych samochodów może się bardzo różnić w zależności od
    osoby, lokalizacji, itp.

    Dodatkowo nawet w przypadku wyliczenia stawki wg "widełek", niektórzy
    ubezpieczyciele dopuszczają dodatkowe rabaty, jeżeli zależy im na kliencie
    (ja tak miałem w tym roku: dostałem ofertę, nie do końca mi odpowiadała,
    chciałem podziękować konsultantce, a ona mi zaproponowała mi jeszcze niższą
    cenę, przy tych samych warunkach).

    Nikt Ci nie poda konkretnych kwot dla twoich warunków, bo w każdym TU to
    będzie indywidualnie wyliczona stawka i będzie zależała od zdolności
    negocjacyjnych kupującego...