  • Data: 2011-06-04 00:16:02
    Temat: Re: Która ubezpieczalnia ubezpieczy drogie auto?
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4de92650$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przepraszam - miałem na myśli KNF.
    > Zresztą stawki OC nie są zależne od wartości samochodu.

    Zależne od wartości może i nie, ale od modelu, rocznika, silnika już tak.
    Zresztą, jak się tak chwilę zastanowić, to wydaje mi się, że ryzyko
    spowodowania szkody samochodem marki Ferrari o mocy 500KM jest podobne jak
    ryzyko spowodowania szkody dowolnym innym samochodem o trochę większej mocy
    (powiedzmy >150KM). Niby Ferrari rozpędza się dwa razy szybciej, ale
    prawdopodobnie właściciel będzie trochę ostrożniejszy, biorąc pod uwagę
    koszty ;-)

    > To się śmieję - tak mi się przypomniało jak firma musiała zatrudniać
    > ochroniarza do magazynu, bo takie były wymagania ubezpieczyciela dla
    > jakiegoś tam przedziału wartości.

    Zrozumiałem co miałeś na myśli. ;-)