  • Data: 2013-07-03 20:07:34
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kr1ohr$jnn$2@node1.news.atman.pl...

    > Słyszałem nie najlepsze opinie o nawigacjach pod Androidem.
    > Sprawdzałeś taki zestaw osobiście ?

    Te odpłatne - różnie z nimi bywa, te bezpłatne - w zasadzie OK, ale albo
    mapa stara i brak nowej, albo wiesza się. Najlepiej radzą sobie te
    spiracone, tj. takie, których nie można kupić bez nowego urzadzenia ;-))
    Przetestowałem na galaxy tab pierwszej generacji.
    Jeżeli ktoś ma smartfona, nie ma sensu kupować tabletu, ale jeżeli ktoś
    ma kupować nowe urządzenie, to warto rozważyć tablet.

    --
    Yogi(n)