  • Data: 2013-07-03 20:48:39
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-03 20:18, Tomek pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > Am na androida, ? posiadales taka?

    Jaki problem? Sam możesz spróbować teraz chyba z 4zł na tydzień.

    > z czym ci nie grala?

    Chyba we wszystkim :> Fatalny interfejs (ale to wszyscy wiedzą),
    wyłączanie się, pady nawigacji (prowadzenia), brak odświeżania
    po zmianie trasy, dość 'ciekawe' zachowania po odebranej rozmowie
    telefonicznej itd. Podobno w 1.5 w końcu jest to użyteczne, ale
    ja już dziękuję...