  • Data: 2013-07-04 09:06:05
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    Posiadam.

    > Jaki problem? Sam możesz spróbować teraz chyba z 4zł na tydzień.
    > Chyba we wszystkim :> Fatalny interfejs (ale to wszyscy wiedzą),
    > wyłączanie się, pady nawigacji (prowadzenia), brak odświeżania
    > po zmianie trasy, dość 'ciekawe' zachowania po odebranej rozmowie
    > telefonicznej itd. Podobno w 1.5 w końcu jest to użyteczne, ale
    > ja już dziękuję...

    Interfejs jest OK nie wiem czego się czepisz, wyłączanie/pady nie
    zauważyłem, brak odświeżania działa szybko, z rozmowami nie pamiętam więc
    się nie wypowiem. Z wad ale to rok temu to na autostradzie prowadziła mnie
    przez każdy parking i znowu na autostradę, za 2 tyg. sprawdzę czy znowu na
    tej samej trasie tak będzie :)
    Nie jest na pewno tak dopracowana jak ta na WM (mam jeszcze starego ASUSA
    PDA) ale z założenia ma być na telefon jako opcja do telefonu a nie
    specjalistyczna mapa dedykowana dla profesjonalistów.