-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto winien?
Date: Mon, 10 Aug 2015 02:00:56 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 39
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
<xk37vtr3lptz.1g7sx9o530e2p$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1439172056 6546 79.173.35.225 (10 Aug 2015 02:00:56
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2015 02:00:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566872
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
>>> Kierujący ma obowiązek jechać tak żeby nie wjechać w tych przed nim,
>>> nawet jak pojazd przed nim się zatrzyma - co tu nastąpiło.
>>
>> Hmm, zatrzymał się w miejscu... A gdzie droga hamowania?
>
> W ustawie sformułowane jest to w takie sposób: "odstęp niezbędny do
> uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania[...]".
>
> Czyli hamowanie LUB zatrzymanie. I wchodzi w to również zatrzymanie
> natychmiastowe w zderzeniu z przeszkodą.
>
Wchodzi?
Nijak mi to z tego przepisu nie wynika.
>> Z drugiej strony jazda tirowca jest dla ciebie normalna?
>
> Że przekroczył podwójną ciągła? ;)
>
> A tak poważnie oczywiście nie jest normalna.
> Kierowca ciężarówki popełnił gruby błąd i w ostatniej chwili uniknął
> zderzenia. Ale on swój błąd naprawił i swojego zderzenia uniknął.
>
Powodując tym samym zagrozenie dla innego pojazdu ktore skonczyło się
zderzeniem.
> Natomiast wypadek spowodował wyłącznie filmujący, który jechał nie
> mając widoczności w odległości swojego hamowania.
Nie moge siezgodzic z tym wylącznie.
> Wydaje się że widać kolejne jego błędy - mógł zacząć awaryjne
> hamowanie widząc że ciężarówka ostro hamuje, a skoro ciężarówka dała
> radę wyminąć przeszkodę to on w osobówce (tak zakładam po wysokości
> kamery) też powinien dać radę.
>
Czasu miał o wiele mniej na reakcje.
Oczywiście zgadzam się, ze zostawił zbyt mały odstep.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.15 09:30 Liwiusz
- 10.08.15 10:05 Iguan_007
- 10.08.15 10:12 Liwiusz
- 10.08.15 10:14 Iguan_007
- 10.08.15 10:16 Iguan_007
- 10.08.15 10:24 Shrek
- 10.08.15 10:37 Iguan_007
- 10.08.15 10:39 Liwiusz
- 10.08.15 10:41 Shrek
- 10.08.15 10:50 Shrek
- 10.08.15 10:53 WS
- 10.08.15 11:16 Iguan_007
- 10.08.15 11:25 Iguan_007
- 10.08.15 11:28 Liwiusz
- 10.08.15 11:38 Iguan_007
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe