  • Data: 2015-08-10 10:50:09
    Temat: Re: Kto winien?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-10 10:37, Iguan_007 wrote:
> [...]
    nie musial jechac metr za mna i nie musial wpadac na stojacy pojazd. Nie mam w tym
    wypadku zadnego udzialu.

    > Dokladnie taka sama sytuacja jak w przypadku z autostrada i mgla. Jak cos sie
    przed Toba pojawi to mozesz to smialo ominac, bez martwienia sie co zrobi ten
    siedzacy Ci na zderzaku.

    Ale wszystko wskazuje na to, że nic się nie "pojawiło", więc analogia
    słaba. TIRman przysnął i nie zaważył, czym spowodował zagrożenie i w
    efekcie wypadek.

    Shrek.