-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Kto winien?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
<xk37vtr3lptz.1g7sx9o530e2p$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
Date: Mon, 10 Aug 2015 01:15:32 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1439162137 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27510 89.77.179.152:52677
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3415868422
X-Received-Bytes: 2165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566862
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 9 Aug 2015 20:00:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
>
>> Kierujący ma obowiązek jechać tak żeby nie wjechać w tych przed nim,
>> nawet jak pojazd przed nim się zatrzyma - co tu nastąpiło.
>
> Hmm, zatrzymał się w miejscu... A gdzie droga hamowania?
W ustawie sformułowane jest to w takie sposób: "odstęp niezbędny do
uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania[...]".
Czyli hamowanie LUB zatrzymanie. I wchodzi w to również zatrzymanie
natychmiastowe w zderzeniu z przeszkodą.
> Z drugiej strony jazda tirowca jest dla ciebie normalna?
Że przekroczył podwójną ciągła? ;)
A tak poważnie oczywiście nie jest normalna.
Kierowca ciężarówki popełnił gruby błąd i w ostatniej chwili uniknął
zderzenia. Ale on swój błąd naprawił i swojego zderzenia uniknął.
Natomiast wypadek spowodował wyłącznie filmujący, który jechał nie mając
widoczności w odległości swojego hamowania.
Wydaje się że widać kolejne jego błędy - mógł zacząć awaryjne hamowanie
widząc że ciężarówka ostro hamuje, a skoro ciężarówka dała radę wyminąć
przeszkodę to on w osobówce (tak zakładam po wysokości kamery) też powinien
dać radę.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.15 01:21 Liwiusz
- 10.08.15 01:54 Iguan_007
- 10.08.15 02:20 Tomasz Pyra
- 10.08.15 04:00 Budzik
- 10.08.15 09:30 Liwiusz
- 10.08.15 10:05 Iguan_007
- 10.08.15 10:12 Liwiusz
- 10.08.15 10:14 Iguan_007
- 10.08.15 10:16 Iguan_007
- 10.08.15 10:24 Shrek
- 10.08.15 10:37 Iguan_007
- 10.08.15 10:39 Liwiusz
- 10.08.15 10:41 Shrek
- 10.08.15 10:50 Shrek
- 10.08.15 10:53 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe