eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...v.pl>
    <57afb645$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <57afb7db$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <18ochp523i4nh$.1scl0w7e9vu3t$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <s7b5xbl0jx7k$.1i8z4w5kxc1k7.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Mon, 15 Aug 2016 20:56:15 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471287361 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 82.143.187.50:58504
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2486
    X-Received-Body-CRC: 1516498416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704150
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 20:22:36 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan J.F. napisał:
    >>> nie dało. Potwierdza to moje przypuszczenia, że indywidualne awarie
    >>> są rzadkością. Kiedy potrzeba wysłać montera na miejsce (do aboneta,
    >>
    >> Rzadkie, ale przyjdzie burza, polowe portow spali ... moze ci zalezec,
    >> zeby byc naprawionym w pierwszej kolejnosci, a nie za dwa dni.
    >
    > Jak jednorożec. Po prostu się nie zdarza. Nie wiem jak bardzo nad tym
    > pracowali, ale burze nie palą portów centrali.

    Akurat w firmie, to ze dwie awarie w ciagu ostatnich paru lat
    pamietam, jedna wredna.
    Domowy telefon w tym czasie nie mial problemow.

    >>> do centali lub na ulicę), to również w przypadku indywidualnych umów
    >>> czas reakcji jest krótki. Coś się zmieniło od czasu, kiedy tepsa
    >>> prostą usterkę likwidowała mi ponad pół roku.
    >>
    >> Duzo sie zmienilo. Prywatyzacja serwisu ?
    >
    > Zlecenie serwisu zewnętrznym firmom. Tu może ujawnia się natura ludzka
    > -- jeden człowiek lubi pastwić się nad drugim. Więc cisną. Gdyby sami
    > musieli dupę ruszyć, to co innego.

    Nie wiem czy to takie cisniecie.
    Trzeba odpowiednia ilosc ludzi i warunki.
    Zapewnili widac jedno i drugie.
    A moze rzadko sie psuje, wiec wyrabiaja :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: