  • Data: 2010-12-09 14:12:20
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz jakiś problem? Teoretyku.

    Póki co to Ty masz problem. Z przyznaniem że lekko się
    zagalopowałeś ;-). To akurat zdarza się chyba każdemu, ale
    większość potrafi się do tego z uśmiechem przyznać ;-)

    > Zaproponowałem spocik, żeby sprawdzić w rzeczywistości jak
    > to jest z tym hamowaniem z ABS i bez ABS i żeby podać
    > wyniki testów na pms.

    Nie odwracaj kota ogonem Kolego :-). Dobrze wiesz że wszyscy
    śmieją się z Twojej wypowiedzi o zatrzymaniu auta na 3
    metrach z 40 km/h, jeszcze na dodatek na śniegu, a nie z
    tego, że porównujesz hamowanie z ABS i bez ABS. To że z ABS
    droga hamowania jest najczęściej dłuższa wie większość
    średnio rozgarniętych kierowców :-). Ale Ty z uporem godnym
    lepszej sprawy koniecznie chcesz udowodnić, że 2+2=5...

    > Nikt nie chce podjąć się próby hamowania z absem, ale
    > każdy z chęcią udziela się w wątku... No cóż.

    A co ona miałaby wykazać?