  • Data: 2010-12-09 14:18:02
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, z praktyki: Jak się bawię autem rozpędzając się do
    > około 40 km/h i "whamuję" się dobrze w śnieg,

    A co to znaczy "whamowuję się"? Pytam poważnie :-)

    > to zatrzymuję się ładnie na kilku metrach, tak jakbym
    > hamował na piachu.

    Einstein przy Tobie wymięka ze swoją teorią względności
    ;-)))

    > Nie wychodzę z auta i nie mierze linijką na ilu metrach
    > się zatrzymuję, bo nawet nie wiem ile mam na liczniku przy
    > takim teście.

    Przeczysz już sam sobie. Wyżej napisałeś że 40 km/h, a dalej
    w tym samym poście że nie wiesz ile masz na liczniku ;-). Na
    dodatek twierdzisz że nie wychodząc z auta i nie mierząc
    wiesz że to 3 metry :-). Odnoszę wrażenie że w ogóle nie
    wiesz o czym piszesz....
    Proponuję wyłączyć już tę grę na kompie ;-)