  • Data: 2016-04-06 23:18:28
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.04.2016 20:57, Adam Karmelski wrote:

    > Właśnie z tego powodu są wypadki. Jak widać, w sytuacji w której ja nie
    przypuszczałbym nawet w najśmielszych oczekiwaniach, że można mieć jakiekolwiek
    wątpliwości, zdarzają się mądrale udowadniające jakieś wyimaginowane pierwszeństwo
    przy zmianie pasa. Ręce opadają...

    No widzisz. A ja bym się spodziewał, że ktoś jak ty będzie uważał, że ma
    pierwszeństwo, które nadaje mu definicja obszaru skrzyżowania, więc nie
    martw się - nie wjechałbyś we mnie. Jestem z tych co najpierw hamują,
    potem trąbią. Ale zaraz - gdzieś pisałeś o definicji "obszaru
    skrzyżowania" w PoRd - gdzieś nam umknęło - wyciąłeś przypadkiem?

    Shrek