  • Data: 2016-04-07 11:22:24
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 6 Apr 2016 18:39:37 +0200, w <ne3e43$h1k$2@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Zapodasz?

    > Nie masz, bo oznakowanie ci akurat tu nie pozwala.

    Akurat oznakowanie pozwala, ponieważ go nie ma (a dokładnie nie ma linii
    ciągłej za powierzchnią wyłączoną z ruchu). Powierzchnia wyłączona niestety nie
    wyznacza pasów z definicji. Domyślam się, że tutaj miała regulować, ale jak to
    bywa, nie udało się.

    A gdzie skrzyżowanie kończy się? Dokładnie na przecięciu tych zjazdów, a nawet
    być może za zawrotką po lewej stronie. Definicja skrzyżowania jasno określa, że
    wszystkie rozjazdy, rozwidlenia to też obszar skrzyżowania.