  • Data: 2010-01-03 20:24:31
    Temat: Re: Kto doradzi linuksiarzowi?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:
    > To, że są całkiem niezłe narzędzia nie znaczy też, że trzeba rżnąć
    > wszystko jak leci. Dobrze postawiony system nie sprawia problemów, a chyba
    > nie żal Ci jakoś specjalnie giga w tę czy drugą stronę?

    System natywny nie obsłuży większości mediów. Instalowanie znowu paczek
    kodeków prowadzi do katastrofy (w każdym razie wtedy jeśli mediami się
    zajmujesz nieco więcej niż raz w tygodniu film z torentów).

    > Wyrżnąć na upartego możesz absolutnie wszystko tylko czy będzie to wygodne
    > potem?

    Wyrżnąć należy tyle, ile trzeba. Jeśli nie używam wmp, oe, ie, .net,
    głupawych narzędzi do obróbki video, scsi i podobnych zabytków (i tuzina
    pomniejszych rzeczy z interfejsem xp włącznie), wyrżnięcie tego bardzo
    wyraźnie przyspiesza komputer. (ie w znaczeniu - nie zupgradujesz do ósemki)
    Każdy sobie robi co sobie lubi, dla mnie system ma wstawać w 20 sekund i
    reagować na cokolwiek poniżej sekundy nie zadając przy tym głupich
    pytań. I na czterorzdzeniowcu za dwa tysiące, i na netbooku za pół tej ceny.

    > Kiedyś koledzy robili zawody, kto wywali więcej z win 3, komuś
    > udało się zmieścić windowsa na jednej (rozszerzonej sterownikiem)
    > dyskietce, tylko średnio to było przydatne, startował tryb graficzny i
    > można było sobie pooglądać kursorek.

    No, a mnie się udaje wszystko. Robić muzykę na wirtualnych
    instrumentach, obrabiać video, grafikę i pisać donosy :) I jeszcze
    skanować, korzystać z firewire, lpt i nawet rs232.
    Tniemy z rozsądkiem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl