  • Data: 2010-01-09 10:18:43
    Temat: Re: Kto doradzi linuksiarzowi?
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-08 11:03, Andrzej Libiszewski wrote:
    > Ten bogaty zestaw oprogramowania to częściej problem niż zaleta.
    > Straszliwie zamulone tuż po uruchomieniu laptopy to efekt kładzenia przez
    > producenta czego popadnie aby tylko był "bogaty zestaw oprogramowania".
    > Później trzeba to czyścić, odinstalowywać żeby niemała wydajność komputera
    > się odnalazła z niebytu.

    Tak też czasem bywa, ale to raczej w przypadku tanich laptopów czy
    budżetowych desktopów. Tu niektórzy owszem potrafią nieźle nainstalować.
    Zupełną porażką za to jest zazwyczaj soft do telefonów - tam napchanie
    aplikacjami bywa wyjątkowo bolesne.

    > Czy przypadkiem aktualny GG nie ma zabudowanego webkita do wyświetlania
    > swoich okienek, co go efektywnie uniezależnia od przeglądarki w systemie?
    > Mój sposób na GG to używać tylko protokołu, nie używać programu ;)

    Noe wiem, ale z pewnością ciągle np komunikaty pchają HTML-em. Z
    przeglądarką wciąż więc jednak mają coś wspólnego.
    Co do protokołu to nie do końca ładnie, ale ich soft to przykład jak
    czegoś zdecydowanie nie robić. Szczęśliwie mojego klienta jakośtam
    wspierają (ekg2), a jest miliony razy lepszy, tyle że nie dla każdego pewnie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564